News:

Ramadan Mubarak!

I pray that we get the full blessings of Ramadan and may Allah (SWT) grant us more blessings in the year to come.
Amin Summa Amin.

Ramadan Kareem,

Main Menu

a new member with a big problem

Started by bobboss, December 25, 2004, 12:02:45 PM

Previous topic - Next topic

bobboss

i just land following a tip up by a friend,i bi really aboki wey no belong,i no fit read or even write de language sef, the ting dey give me great concern . anyway sha, i like, abi na love wetin u guys de do 4 dis side. tank GOD say i don land, i promise say i go dey watch  and see una well well! be 4 una go help me come belong. una tank u oooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
m an advocate for the maintenance and preservation of the northern cultural heritage.and advocate for the movement of the northern agenda and its actaulization.

gogannaka

Una welcome o...bobbos.
But make una take am for care bcos di site dey addictive.
Surely after suffering comes enjoyment

mlbash

as com land gidiba, we de welcom yu jeje, op yu go jel as we de here kampe.
t is my intention to make the neglected aspect of our societies viable

bobboss

my broder i de tank you berry berry much ! infact dis ur welcome make my heart and belly coole. de order bobbo say  de side is addictive anyway i don de belive am ooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!  one more una tank you !!!!!!!!!!!!!
m an advocate for the maintenance and preservation of the northern cultural heritage.and advocate for the movement of the northern agenda and its actaulization.

mlbash

Quote from: "bobboss"my broder i de tank you berry berry much ! infact dis ur welcome make my heart and belly coole. de order bobbo say  de side is addictive anyway i don de belive am ooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!  one more una tank you !!!!!!!!!!!!!

na wawo, so this bobboss na so im be? chai yu na so welcom o!
t is my intention to make the neglected aspect of our societies viable

Anonymous