Author Topic: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?  (Read 33119 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline *~MuDa~*

  • Moderator
  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Jul 2003
  • Location: The Noble City Of Kano
  • Posts: 1650
  • Gender: Male
  • "With Great Strenght, Comes Great Responsibility"
    • View Profile
    • Free articles directory
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #75 on: February 15, 2008, 01:04:06 PM »
Iyye..muda ya samu catch  8)


Ah! Babu ruwa na, yanzun nan wanna Kohona Ninja din zai nemi ya yayanka ni!
...He begot not, nor is He begotten!
www.articlesdir.co.cc

Offline Ibro2g

  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Nov 2002
  • Location: Katsina
  • Posts: 1302
  • Gender: Male
  • In Munich 23 died. In United they live FOREVER
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #76 on: February 17, 2008, 09:43:41 PM »
Are u reserving ur feelings Senor Muda?


Safety and Peace
Safety and Peace

Offline amira

  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Jan 2006
  • Location: an island
  • Posts: 850
  • Gender: Female
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #77 on: February 17, 2008, 10:48:44 PM »
Ah! Babu ruwa na, yanzun nan wanna Kohona Ninja din zai nemi ya yayanka ni!
Are u reserving ur feelings Senor Muda?


Safety and Peace

DAN DAN DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
*Each day is definately defining me and finding me*

Offline gogannaka

  • Global Moderator
  • Super Member
  • *****
  • Join Date: May 2003
  • Location: Kano
  • Posts: 3693
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #78 on: February 18, 2008, 10:19:29 AM »
Ah! Babu ruwa na, yanzun nan wanna Kohona Ninja din zai nemi ya yayanka ni!
Are u reserving ur feelings Senor Muda?


Safety and Peace

DAN DAN DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
LOL...kai amira kin bani dariya wallahi.
Lemme go get a popcorn and some coke.
« Last Edit: February 19, 2008, 11:43:23 AM by gogannaka »
Surely after suffering comes enjoyment

Offline *~MuDa~*

  • Moderator
  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Jul 2003
  • Location: The Noble City Of Kano
  • Posts: 1650
  • Gender: Male
  • "With Great Strenght, Comes Great Responsibility"
    • View Profile
    • Free articles directory
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #79 on: February 18, 2008, 11:00:38 AM »
Are u reserving ur feelings Senor Muda?


Safety and Peace

Pls no need for the blades, i meant no harm, its a misunderstanding.
« Last Edit: February 18, 2008, 11:02:18 AM by *~MuDa~* »
...He begot not, nor is He begotten!
www.articlesdir.co.cc

Offline Ibro2g

  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Nov 2002
  • Location: Katsina
  • Posts: 1302
  • Gender: Male
  • In Munich 23 died. In United they live FOREVER
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #80 on: February 18, 2008, 09:26:39 PM »
U guys dont get things wrong. Me and Muda have been good friends over the years...However *opens up his cape* I just want to know, I want to understand...what misunderstanding?
Safety and Peace

Offline waduz

  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Dec 2006
  • Posts: 546
  • even the blind struggles to see!
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #81 on: February 19, 2008, 10:06:27 AM »
Goga, lallai da bukatan bayani anan, ko ba haka ba? ;D

Offline *~MuDa~*

  • Moderator
  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Jul 2003
  • Location: The Noble City Of Kano
  • Posts: 1650
  • Gender: Male
  • "With Great Strenght, Comes Great Responsibility"
    • View Profile
    • Free articles directory
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #82 on: February 19, 2008, 04:23:47 PM »
U guys dont get things wrong. Me and Muda have been good friends over the years...However *opens up his cape* I just want to know, I want to understand...what misunderstanding?

Ehen...ko kai fa...tell 'em?
They just derive pleasure in implicating innocent souls.
...He begot not, nor is He begotten!
www.articlesdir.co.cc

Offline gogannaka

  • Global Moderator
  • Super Member
  • *****
  • Join Date: May 2003
  • Location: Kano
  • Posts: 3693
  • Gender: Male
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #83 on: February 20, 2008, 08:51:43 AM »
Matsoraci
Surely after suffering comes enjoyment

Offline HUSNAA

  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Dec 2005
  • Location: In Limbo
  • Posts: 2944
  • Gender: Female
  • Life's but the blink of an eye:spend it gratefully
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #84 on: February 20, 2008, 09:25:01 AM »
Seems to me, ba muda ne ya sami catch ba, Muhsin ne yake so ya samu.. he's all gone gaga and incoherent over LM, especially da ta sa hoton ta.. he's asking if its her.. lol...   signs of his having gone tongue tied or brain tied as it were since he cant talk to her...hehehehehe ;D ;D ;D
Ghafurallahi lana wa lakum

Offline Konan

  • Full Member
  • ***
  • Join Date: Jan 2008
  • Location: London,England
  • Posts: 145
  • Gender: Female
  • Konan here
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #85 on: February 22, 2008, 05:47:46 PM »
lol husnaa u are so funny i cant blive u sed dat lol muhsin mite come n beat u up now lol

besides someone else on dis group has captured my heart (soo cheesy cnt blive im saying dat) lol

Offline *~MuDa~*

  • Moderator
  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Jul 2003
  • Location: The Noble City Of Kano
  • Posts: 1650
  • Gender: Male
  • "With Great Strenght, Comes Great Responsibility"
    • View Profile
    • Free articles directory
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #86 on: February 25, 2008, 03:15:42 PM »
Seems to me, ba muda ne ya sami catch ba, Muhsin ne yake so ya samu.. he's all gone gaga and incoherent over LM, especially da ta sa hoton ta.. he's asking if its her.. lol...   signs of his having gone tongue tied or brain tied as it were since he cant talk to her...hehehehehe ;D ;D ;D

Well :-\ may be...yeah...but i was thinking sumhting a little bit different.
Its very obvious that Muhsin is in the habit of always trying to get to the
bottom of everything, he is more overtly than anyone else in this forum.
Whats the big deal if LMerciful decides to put her real pic as the avatar?
...He begot not, nor is He begotten!
www.articlesdir.co.cc

Offline Konan

  • Full Member
  • ***
  • Join Date: Jan 2008
  • Location: London,England
  • Posts: 145
  • Gender: Female
  • Konan here
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #87 on: February 28, 2008, 12:58:47 PM »
I dunno Muda wot is the big deal lol

Well :-\ may be...yeah...but i was thinking sumhting a little bit different.
Its very obvious that Muhsin is in the habit of always trying to get to the
bottom of everything, he is more overtly than anyone else in this forum.
Whats the big deal if LMerciful decides to put her real pic as the avatar?

[/quote]

Offline HUSNAA

  • Super Member
  • *****
  • Join Date: Dec 2005
  • Location: In Limbo
  • Posts: 2944
  • Gender: Female
  • Life's but the blink of an eye:spend it gratefully
    • View Profile
Re: WHY DO YOU THINK GIRLS RESERVES THEIR AFFECTION?
« Reply #88 on: February 28, 2008, 02:15:26 PM »
lol husnaa u are so funny i cant blive u sed dat lol muhsin mite come n beat u up now lol

besides someone else on dis group has captured my heart (soo cheesy cnt blive im saying dat) lol
never mind even if u dont say it we know who it is right?? ;D ;D
As for Muhsin beating me up... hahahaha.. I can think of a number of things Muhsin would rather do.. but beat me up...hahahahaha... I think he will faint with shock just thinking about it!!  ;D ;D ;D
Ghafurallahi lana wa lakum

 


Powered by EzPortal